HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

Porto, Portugal

2011.06.01. 16:23 szarvacska

újabb couchsurf-ös túra! nagyon nagyon királyság volt!

Portó szép. és meleg és napos... négy napot voltam ott, le is barnultam/égtem némiképp. két nap a tengerparton, a víz kicsit hideg volt, de nem érdekelt, MUSZÁJ volt belemennem párszor, jól is esett. amúgy mászkálás volt a városban, borkóstolás, talákozások, beszélgetések... villamossal mentem ki a tengerpartra!!! (-:

a városka maga dimbesdombos, szal lett is egy kis izomlázam a sok fel-le, meg a lépcsőtől... volt két hely, ahol azért rendesen megszédültem! az egyik a híd volt, aminek az alsó szintje az általam megszokott, normális híd magasság. a képeken látszik, hogy a felső szintje vagy 3-4szer magasabb. érdekes volt lenézni a közepéről... a másik meg a torony volt, ahol a korlát volt érdekes. 72m magas és nem egy tömör korlát van, hanem leginkább oszlopokra emlékeztető valami, ami azt jelenti, hogy legalább akkora rés van közöttük, hogy én kiférek. 72m magasan! nincs tériszonyom, de azért párszor gondoltam egy "jaj"-t, mikor ott voltam... (-:

a vendéglátóm eddig a legfurább volt mind közül. mindig igazának kellett lennie, én meg nem vagyok az a bólogató-jános, szal egyszer-kétszer rá is csodálkozott, hogy nem nevetek vele együtt másokon.. (-: aztán a végén meg is sértődött, hogy nem olyan csilli-villi referenciát adtam neki, mint amit szeretett volna (-:  a lakása nagyon érdekes volt amúgy, egy nagy ház, félig kész állapotban. helyenként hiányzó padló, helyenként meg a legmodernebb megoldások...

nagyon jól éreztem magam amúgy, legjobb döntés volt Portó! haza sem akartam jönni. de azért ügyeltem rá, hogy ne késsem le a repülőt. amúgy onnan meg metró vitt be a városba...

 

most épp megint beteg vagyok, nemtom miért már megint, de már nagyon unom, ez a harmadik egy éven belül!!! nem vagyok én ilyen nyamvatt!!!! egy munkatársnőm beteg, szerintem tőle kaphattam el... most már két napja fekszem, jobb, mint tegnap, remélem, hogy holnap már tudok menni melózni!

ja! és! hát, ez kész! pénteken meló után elmentünk bulizni. zárás után, mikor kiléptünk az utcára, észrevettem, hogy nincs nálam a kamerám. mondák, hogy ne aggódjak, merthogy úgyis a staff kezd reggel, majd elrakják nekem. másnap senki sem találta... majd megkérdezték a reggeli takarító srácot, hogy hát neki kellett volna megtalálnia, mi az ábra? ő azt állította, hogy semmit sem talált... aztán mondtam, hogy akkor szeretném látni a kocsma belső kamerájának a felvételeit. majd hétfőn hívott a főnök, hogy tudja, hogy ki volt, valaki a staff közül még este... még nem tudom, hogy ki volt, aszonta, hogy majd megmondja pár nap múlva, de legalább a kamerámat visszakaptam. remek, mi? valaki a lop a saját kollégájától!!!! tök egyértelmű, hogy az enyém, egyrészt, mert mindig nálam van, másrészt meg még este is csináltam képeket vele.... nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki volt az!

és megjött a válasz a köcsög vonatosoktól, hogy mégiscsak be kell fizetnem a hihetetlen összeget bűntetésnek, rohadjanak meg!!! azért írtam még egy levelet, de ezek után már nem nagyon reménykedek, hogy megváltoztatják a véleményüket.... elképesztő!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr562949084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása