HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

a porszívó

2011.11.14. 02:05 szarvacska

együtt lakom egy 36éves elvileg pasival. ez a főbérlő.

néhány nappal ezelőtt porszívózás közben éreztem, hogy nem ártana kicserélni a porzsákot, mert alig szív a gép. megnéztem, láttam, hogy maga a porzsák is ki van szakadva, szal a tartalom fele a porzsáktartó rekeszben volt, ami nem tesz olyan jót a motornak. kidobtam, kitörölgettem, félreraktam, mivel nem volt itthon porzsák.

néhány óra múlva az első sorban említett alak kopog a szobaajtómon, hogy tudnék-e jönni segíteni neki. már itt kezdett vicces lenni az egész. hogy látja, hogy szétszedtem a porszívót és hogy gondolja, hogy porzsák kéne bele, de hogy akkor hogy is van ez..? mondom mi? hát, hogy hogy is kell porzsákot cserélni benne?  ???! hát, majdnem felröhögtem! 36éves, magát férfinek valló arc (jó, koszovói...) nem tud kicserélni egy porzsákot!!! és az ÉN segítségemet kéri hozzá! még jó, hogy nem a számítógépéhez kellettem... bár ezek után, még az is lehet, hogy azzal is jobban járt volna... mindegy, mondom neki, hogy nincs itthon porzsák, majd kell venni. de hogy van néhány a szekrényben. mondom, hogy az nem ehhez a tipushoz tartozik. de hát nem egyforma kell mindegyikbe?? mi van??? ez hol élt eddig? (-: türelmes vagyok. elmagyarázom  neki, hogy nem. olyan, mint a telefontöltő, minden darabhoz más kell kb... mondja, hogy itt van egy bolt a közelben, ahol lehet kapni ilyeneket, lemennék-e venni, mert ő nem tudja, hogy milyen kell. mondom ma biztos, hogy nem, mert nincs időm rá, rá van írva a porszívóra, hogy milyen tipus, meg a porzsákos dobozra is, oldja meg, ha ma kell neki a porszívó. (azok után, hogy be kell csuknom a szobaajtómat, nem vagyok valami segítőkész... (-:

jó, de hát, hogy akkor látja, hogy a második szűrőt is kiszedtem (ami ugye a motor előtt van), hogy az feltétlenül kell-e bele..? és hogy olyan hol lehet kapni.. mondom, minden porzsákos dobozban kell, hogy legyen elvileg. de biztos? ááááááááááá!

majd egy 10perc múlva jön vissza, hogy hát a boltban ilyen porzsák nincs, majd hoznak. de hogy szerintem mennyibe kerülhet ez a porzsák (mi a francért nem kérdezte meg a boltban???)? mindegy, mondom neki, hogy otthon olyan 10font körül van, mittomén itt mennyi.

merthogy látott egy új porszívót, ami csak 30font. és hogy azon gondolkozik, hogy nem kéne-e inkább venni egy újat. mondom, minek? ugyan azt fogja érte kapni jobb esetben. ez a porszívó nem egy nagy minőség, de működik jól, ki kell cserélni a porzsákot és kész. de hogy ő azon gondokodik -mivelhogy ez a mostani már másfél éves-, hogy nem lenne-e jobb, ha mégis venne egy újat. mert csak 30font. ááááááááááááá!!!

mindeközben tartja a kezében a porszívót és próbálja becsukni (mivel a cserénél kinyitottam ugye). hajtogatja ide-oda, nem megy. a végén addig hajtogatja a porzsáktartó műanyagot -a másik irányba!!!!!- míg csak sikerült letörtnie. hogy lehet egy porzsáktartó műanyagot kifelé hajtogatni??? áááááááááááááááááá!

mire, hogy hát akkor kell venni egy újat.... nem hiszem el! és ez él! életképesnek tartja magát!!!!

majd lement és nagy büszkén felhozta az újat. egy fele akkora, 5ször gagyibb darab, ráadásul a porszívócső is valami 3darabból áll össze... amire ő maga is mondta az első porszívózásnál, hogy hát nem olyan jó, mint az előző... nahhhháááát!

és hát azt még nem tudja, mert annyi esze nincs, hogy ennek a porzsákját fele annyi időnként kell cserélni ám!

tényleg lehet, hogy valaki ennyire debil??? és én vele lakom? (-:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr143375724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása