HTML

szarvasbog

Friss topikok

• jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

Scotland

2012.02.28. 13:53 szarvacska

Skócia király volt! lényegében másfél hét volt, utazással együtt.

kocsival, pasimmal, ketten. két nap kocsival oda meg kettő vissza, egy teljes hét egy kis házban a hegyek között.

azt mondják, ha Skóciába mész egy hétre, szerencsés esetben lesz egy esőmentes nap (-:

mi kaptunk kettőt. az elsőt, meg az utolsót. közötte ázás volt (-:

ha az ember kirándulni megy, egy fontos dolog van, a felszerelés. mármost nekem volt egy jó kabátom, egy kirándulós nacim - nyárra, meg egy kirándulós cipőm -szintén inkább az esőmentesebb időszakokra és egy váltócipőm a kocsiba, amit tévedésből vittem, ugyanis az alja el van törve, minek hatására egy csepp víztől is beázik, csakhogy ezt elfelejtettem.. Peternek meg kabátja szintén jó volt, de a három bakancsból kettő beázott, egy meg inkább csizmaféle, szal nem a nagy túrázásokhoz való. szal mondhatom, hogy jól fel voltunk szerelkezve (-:

első nap, bár napos volt végig -kivéve azt a 10perces hóvihart (-: egy olyan helyre sikerült menni, ahol a talaj tulajdonképp helyenként 5-10cm-es vízből állt. a trükkös része az volt, hogy mindezt nem lehetett látni, mivel tele volt füvekkel, így csak mikor már beleléptünk éreztük a hatást. isssssteni!

mivel a lakásban padlófűtés volt- ami királyság amúgy- de az a hátránya, hogy viszonylag kevés radiátorral rendelkezik. úgyhogy minden vizes cuccunkat igyekeztünk felpakolni az egyetlenre, ami a fürdőben volt.

másnap kirándulás, ami olyan esőben volt, mintha öntötték volna, de tényleg. ami nem baj ugye, ha megvan a megfelelő felszerelés hozzá. az én jó kis kirándulós nacimat nyárra és viszonylag esőmentesre tervezték, így elég könnyen átázott, és anyagából adódóan elég könnyen adta tovább a vizet. felfelé is, ami azt jelentette, hogy egy idő után a vízhatlan kabátom alatt is vizes voltam derékig.... amúgy egy igen jó kis út volt és ennek ellenére is élveztük.

aztán voltunk erre-arra a környéken, meg a szigeten, eső-szürke-eső-szürke... és néhány állat az éjszakában (igaziak, mint szarvasok(-: ja és szél!

aztán uccsó nap napos volt megint, szal irány kirándulni! szép, kiépített útjaik vannak, amit rendben is tartanak. szép kilátások, tavak és egy hódles. sajna az állatot nem láttuk, pedig alkonyatkor is visszamentünk még, de az építkezésüket láttuk, meg a fognyomaikat a fákon (-:

aztán azon röhögtünk, hogy Skócia után visszajöttünk a napos Londonba... (-:

most meg hát rajtam van a nyaralás utáni depi, hogy akar a franc dolgozni! meg emberekkel cseverészni... meg kajákat felszolgálni... meg Londonban élni....

egyre jobban bennem van a haza akarok menni érzése, meg a csinálni akarok valami értelmeset is végre már...

dehát március végén megyek itt egy esküvőszervező tanfolyamra, kíváncsiv agyok, hogy milyen lesz! de Londonból elég volt. (-:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jEnci · http://vajaskenyer.blog.hu 2012.03.06. 13:30:37

Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy felejtse el, hogy én oda felmenjek nyáron. Hűvösből még hűvösebbe. A beszámolód után ugyanezt gondolom :D Nem tudom, hogy lesz-e az évnek olyan szaka, amikor a hideg-szeles-esős-nedves Skóciát hajlandó lennék megnézni, amikor a "napos Londont" is két évembe telt megszokni :D