HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

byron bollocks

2012.02.28. 13:26 szarvacska

előző hetek kicsit kaotikusak voltak, meg itt volt Skócia is, amit majd egy külön bejegyzésben írok le.

hülyeség a byronban azzal kezdődött, hogy volt egy "mistery diner", ami azt jelenti, hogy vannak kedves meglepi vendégeink, akik mialatt kajálnak, pontoznak. majd a pontozást elküldik a főnökségnek, aki tudomásom szerint megrendelte tőlük mindezt. namármost az én első és eddig utolsó értékelésem 40%-ra sikeredett, ami nagyon gáz. amúgy emlékszem a nőre, egy hisztérika volt, meg is jegyeztük a manágeremmel, hogy aznapra viszi a pálmát bunkóságban). aztán mivel olyanokat írt, hogy a csapat egyáltalán nem tűnt "happy"-nek meg hogy nem foglalkoztunk velük egy így még nagyobb gáz volt. azt már le sem írom, hogy azért is vesztettünk pontot, mert szerinte túl meleg volt a sült cukkini... ez télleg a teteje volt az értékelésnek, viszont a byron szempontja, hogy minden idiótának jó időtöltést nyújtsunk, így ez  az értékelés nagyon erősen számított.

amellett azon a héten volt még két rossznak számító, 55, 65%körüli értékelés is, illetve két panasz a főnökségnek. szal teljes KO az étteremnek.

a következő héten "tréningen" voltam, ami azt jelentette, hogy egy csajszi mellett voltam végig, néztem, hogy hogy kommunikál a vendégekkel, meg ilyenek. rohadt unalmas, ráadásul nemv olt szektorom, ami miatt a fizum is kb a fele volt....

majd "vizsgáztattak", azaz beültek a szektoromba és ettek. a főnök arc, meg két főnökebb csaj. a csajok azt mondták, hogy okés volt, a főnök viszont, hogy hát ez nem volt csodás, amit ő elvár, hogy csodás legyen a kiszolgálás..... szal, hogy nem vagyok elég jó pincérnőnek oda... merthogy fontosabbnak tartom, hogy minden kész legyen, meg működjön, meg tiszták legyenek az asztalaim, ahelyett, hogy cseverésznék a vendégekkel... és hogy túl gyors vagyok (-:

majd kaptam egy nap szabadságot, hogy majd két nap múlva reggel beszéljünk még a dologról, mert hogy a főnökcsávó is akar még gondolkodni rajta. hogy menjek be 10re reggel, akkor megbeszéljük a továbbiakat. bementem, persze nem volt bent -szerintem úgy elfelejtette az egészet, mint annak a rendje- aztán mondta, hogy hát a hétfőt nem érezte fair-nek, mert iszonyat rohanás és fejetlenség volt, így akkor csináljak még egy műszakot, aztán majd megnéz megint...

végig cseverésztem az egészet a vendégekkel, sokkal nyugodtabb volt minden, leszartam, hogy segítsek a többieknek, meg hogy mindenáron lessem a kaját, hogy kivigyem... és így jó voltam.

persze egyrészről érthető a dolog, hogy azt akarják, hogy a vendégek nagyon nagyon jól érezzék magukat, meg vannak runnerek, akik a kaját-piát viszik az asztalokhoz, de én azért úgy vettem észere, hogy elkél a segítség mindig (-:

érthető, hogy azt akarják, hogy lényegében színészkedjünk nekik, vagy cseverésszünk velük, és hogy nyugodtan tudjanak enni... csak ha mondjuk ezt hangsúlyozzák hónapokkal ezelőtt, ahelyett, hogy azt nyomták volna, hogy mennyire segítsünk egymásnak, meg mekkora csapat vagyunk és mindent gyorsan és pontosan csináljunk, akkor lehet, én is inklább arra fókuszálok és nincs ez az egy hetes blama....

ja, és ami a hülyeséget mutatja, hogy az ezt követő héten a főnökcsávó bekattant, ugyanis két pincért (többek között azt a lányt, akitől én tanultam "cseverészni" előző héten) két napra berakta runner-nek, ami azt jelenti, hgoy nem kaptak szekciót ugye, csak rohangáltak... mert valamelyik nap, mikor tök sokan voltak, beszélgettek egymással és nem dolgoztak... vagymi.

mindegy, minden vissza a régi kerékvágásba. és jön Skócia! (-:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr464219957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása