HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

crazy days...

2010.09.30. 22:04 szarvacska

nnahát nem vesztem én el, csak szerveztem az életem...

úgy volt, hogy Daila-éknál igazából egy hetet maradhattam, mint kiderült. persze azt hittem, hogy pár nap alatt találok szállást simán, mint ahogy ez ment is tavasszal, csak arra nem számítottam, hogy itt októberben kezdődik az egyetem és MINDENKI most keres lakást. de nagyon durván! voltam egy helyen, amit egy nap lehetett megnézni este 7-9ig. én nyilván odamentem 7óra 1percre, hogy én legyek az első. akkor már vagy tucat ember tolongott a lakásban, 7:20 perckor én voltam a 10. ember, aki azt mondta, hogy most költözne... és nem azért, mert valami irtó klassz valami lett volna nagyon olcsón, hanem csak egy átlagos jó kis lakás még hat emberrel. szóval a helyzet durva. ráadásul a felmondási idő miatt, ha találok is, általában akkor is még 1-2hétig benne lakik a jelenlegi bérlője.

így most találtam egyet, három csajjal kb még 10perc bringára az előző helyemtől, ami október 10-től lesz költözhető majd. addig meg hát lakni csak kell valahol... szóval ezt szervezgettem össze, hogy mikor kinél legyek addig. voltam Zsoltéknál, akivel még tavasszal laktam együtt két hetet itt, csakhát ők Londonon kívül laknak Maidenhead-ben, ami vagy 3/4 óra vonat még.

érdeklődtem hostelekben, az elsőnél azt mondták, hogy csak karácsony körül lesz majd hely... nézelődtem couchsurfing-en, beszéltem barátokkal/ismerősökkel és megismerkedtem 1-2emberrel, aki feljanánlotta, hogy aludhatok nála. persze ez kb. csak a híd alatt helyetti megoldás lett volna, de igazából olyan sok pozitív élmény ért ezzel kapcsolatban is! hogy tök kedvesek meg segítőkészek az emberek. persze lehet, hogy épp sorozatgyilkosok, de nekem mégis az jött le, hogy nem... hogy nyílván nem mentem volna el bárkihez aludni naívan, de fura módon egy másodpercet sem aggódtam, hogy mi lesz. valahogy annyira az volt bennem, hogy úgyis megoldódik, valahol biztos, hogy tudok majd aludni...

aztán végül találtam egy hostelt, és most itt vagyok. de ezt is úgy, hogy három éjszakát egy kétágyas szobában, aztán költözök át egy háromágyasba... fura itt, teljesen más légkör, mint eddig bárhol. sokan vagyunk, mégis olyan idegen az egész. talán az érződik, hogy nem angolok, talán, hogy legtöbbje csoportosan érkezett és megvan a saját társasága, talán, hogy diákok... nemtom, de igaziából az utcán jobban érzem, hogy számíthatok az emberekre, mint itt. de persze nem vagyok elkeseredve egyáltalán! ott a pub, meg az emberek, ide meg kb. úgyis csak aludni járok "haza", azt is csak két hétig. (amúgy meg vicces volt, hogy elvileg csak 9éjszakára volt helyük az elején, és azért többet kellett volna fizetnem, mint a 2hétért, mert ha min. maradok 2hetet, akkortól olcsóbbak a heti díjak, ha meg kevesebbet, akkor napidíjat számítanak fel...)

ráadásul ma szabadnapos voltam, megyek ki a buszhoz, le van zárva az út kordonokkal, rendőrök mindenhol. nem is tudom, miért nem kérdeztem meg, hogy miért... mikor jöttem hazafelé, találtam egy újságot a buszon, amiben benne volt, hogy tegnap éjjel 2felé elütöttek egy csajszit valami brutális módon, hogy kb 100méteres körzetben voltak a mindenféle hozzátartozó dolgai (ne aggódjatok, én már itthon voltam!). csak kicsit sokkoló volt tudni, meg hát mégiscsak ez volt az első éjszakám itt... ja, ez északon van amúgy. én a déli részt szeretem (-:

aztán volt egy vicces egyszer még múlt héten, amit el is felejtettem leírni. amikor éjfél után bringáztam hazafelé, jött szembe egy néger srác és elkezdett mondani nekem valamit -látszik, még nagyon bennem volt a magyar mentalitás, gondoltam mi a tököt akar ez tőlem...- és hát csak figyelmeztetett, hogy vigyázzak az aluljárónál, mert valaki összetört egy üveget... marha nagy város, de valahogy azért mégis benne van az emberekben a segítőkészség, ami nagyon tetszik. hogy így sem maradnak közönyösek egymással szemben. persze a "hello, how are you"-ra is mondhatjuk, hogy csak egy álarc és valójában senkit sem érdekel, hogy hogy vagy, de valahol ez mégiscsak jó...

amúgy tavasz óta újdonság, hogy mostmár a város sok pontján van bringakölcsönzés. brutális áron! ha egy napra bérelsz, az 50font! én a bringámat 55-ért vettem!!! jó, hogy használt, meg kellett hozzá venni lámpát, meg kosarat... de azért ez nagyon durva! és tök sok embert látok menni ezekkel a bringákkal!

szóval továbbra is jól érzem magam meg pörgök ezerrel, ismertek! (-:

tényleg olyan pozitív az egész! sőt, a mindenfelé dekkolásoktól tök kedvet kaptam a couch surfingre is, szal lehet, hogy tavasszal fogom magam és valami minimál cuccal nekiindulok a világnak! azaz Európának. (-:

fotókat asszem most rakok is fel, már ideje...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr802335826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teshowka 2010.10.06. 10:41:20

Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :)
Vigyázz Magadra!
süti beállítások módosítása