HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

első hét

2011.10.01. 12:06 szarvacska

harmadik napomat már tökre élveztem a melóhelyen is. persze a szokásos hülyeségek megvannak, minthogy nincs pohár, forró a pohár, kicsi a hely... de voltak vendégek rendesen (annyira, hogy megint valami focidrukkerek jártak arra csütörtökön, így a rendőrség/önkormányzat/akármi fel is hívta a kocsmát, hogy most azonnal tessünk bezárni! így egy olyan 1-1,5 órát üldögéltünk bent a zárt ajtók mögött. de előtte őrület volt!), meg a munkatársak is normálisak amúgy. fele új persze, de most szerencsére több pasit vettek fel, ami jó.

aztán voltam próbamunkán a hamburgeresnél tegnap. kedvesek, aranyosak voltak, minden jól is ment, amig rá nem borítottam a tálca sört az egyik vendég nyakába. oké, csak a válla volt, de az rendesen. tök gáz, próbamunkán leönteni a vendéget... ráadásul ez volt az utolsó megmozdulásom, mivel mentem dolgozni utána a Nag's-ba. szóval jó benyomást kelthettem... de aztán két óra múlva telefonáltak, hogy felvettek! (-:

a hely maga jó hangulatúnak tűnik teljesen, ráadásul szerencsére ott is legalább a fele pasi, ha nem több. rengeteg új dolog van, amit meg kell tanulnom, kezdve a kajáktól, ami mindig is gyenge pont volt. meg a borok...(-: viszont így elsőre tökre tetszik ez a fajta meló is! és az uniform egy póló meg egy kicsi kötény csak, és úgy láttam, nincs semmi egyéb megkötés sem... azaz színes cipőben meg akármilyen nadrágban/szoknyában melóznak... nekem sem szóltak a fehér cipőm miatt. és hát persze, hogy most nem hoztam vissza az ilyen színes ruháimat, mondván, úgyis feketében kell dolgozni mindenhol.... na, vehetek újakat megint ((-:

amúgy szeretnék maradni a Nag's-ban is, szal klassz lenne, ha meg tudnám beszélni velük hogy itt is-ott is dolgozhassak! de ez meglátós...

szóval összefoglalva az első hetemet: pénteken megérkeztem, szombaton vacsorameghívás, hétfőn az első munkanap, szerdán munkakeresés, pénteken próbamunka és megkaptam az állást (+hétfőn meg majd megbeszéljük a részleteket).

úgyhogy megint tök jól érzem magam itt és már megint tudom, hogy ha hazaköltözök, akkor London tuti nagyon fog hiányozni. szal, lehet csak március lesz belőle... (-:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr13269562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása