HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

angol hivatalok....

2011.12.08. 22:28 szarvacska

volt szerencsém -nem, nem, nem! semmiképp sem nevezném szerencsének, ha bármilyen hivatallal kell akármit is elintézni....

valami miatt az angoloknál jár egy úgynevezett "tax credit", ha külföldi vagy és minimálbér körül keresel. ez olyan 50font hetente, ami sosem jön rosszul, úgyhogy én két éve kapom. persze, ha hazamegyek, akkor nyilván nem. ezért, mikor két éve hazamentem nyáron, szóltam nekik (telefonon, mert itt minden ügyintézés telefonon keresztül megy ugye..), hogy nem leszek itt, majd ne fizessenek. akkor még fizettek vagy egy hónapig, így mikor visszajöttem, utalhattam vissza nekik a pénzt...

okulva ezen, mikor most mentem haza, direkt és nyomatékosan elmondtam nekik, hogy mikor is megyek haza és hogy legyenek már szívesek figyelni rá, mert nincs kedvem visszautalni nekik megint a zsét. ezek után egész nyáron utalták.

gondoltam, hát csak leszarom, majd elintézik, aztán úgyis kapok egy levelet, hogy mennyit is fizessek vissza. úgyhogy szeptemberben elindítottam egy új kérelmet, hogy ismét itt vagyok, akkor szeretném megint kapni. cím bediktál, pipa.

kiküldtek valami papírokat haza. Magyarországra.

ma telefonáltam nekik megint, hogy mi a tök is van akkor?

a következő történt:

észrevették, hogy hazamentem. ezért augusztus 19-től már nem utaltak elvileg (szerintem meg igen, de mindegy), majd leállították a kérelmemet november 7én, azaz akkor fizettek utoljára, mivel észrevették, hogy hazamentem!!! bár az egy másik kérelem volt már, de mindegy... agyam eldobom!

úgyhogy új kérelem, majd kiküldik a papírokat ide is -talán... aztán remélem, hogy fizetnek visszamenőleg is.

a másik hülyeség meg az adópapír. néhány ezer font éves keresetig adómentesség van. az adóév áprilistól áprilisig van. én ugye tavaly -mivel hazamentem nyárra- két részletben dolgoztam. április-júni + szeptember-április. az első időszakra levonták az adómat rendesen, szeptembertől meg már nem, mivel ha maradok minimálbéren, akkor úgysem érem már el az adómentesség felső határát. a nags-tól nem kaptam meg a kilépőpapírjaimat arra az időszakra, hiába kérem már másfél éve.... hogy mindenhol ilyen káosz van, beszarás!!! elviekben kaptam volna még vissza az adómból -mivel az előtte lévő évben is így volt- erre kiküldtek egy olyan papírt, hogy én lógok még nekik x-fonttal.... remek! tök más számokkal ráadásul, mint amit én kerestem akkor....

 

úgyhogy nem csak Magyarországon szar az ügyintézés!

csak a hivatalokkal ne kezdjen az ember!! SEHOL!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr923449355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása