HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

Kasabian az O2-ban

2011.12.19. 03:07 szarvacska

nemv agyok egy Kasabian rajongó, de Szigeten jó kis koncertet nyomtak, gondoltam ha már itt vagyok, megnézem őket megint. ráadásul az O2-ban voltak, ahova mindenképp el akartam menni legalább egyszer. megnézni milyen nagy... nagy. inkább óriási. egyrészt sosem ültem még koncerten, másrészt majdnem leszédültem, mikor megtaláltam a helyem. nemtom látszik-e a fotókon, hogy milyen meredek, de nagyon. elég hátul és felül ültünk amúgy, hogy jó rálátásunk legyen mindenre. a hangzás királyság volt, a hangulat zsír és a zene sem volt rossz.. úgyhogy jó kis koncertet nyomtak, tök örültem, hgoy elmentünk.

az odajutás viszont nem volt ilyen vidám a részemről. volt egy rakat időm, míg a többiek odaérnek, gondoltam egyedül most annyira nincs kedvem mászkálni, buszozni szeretek, inkább megyek azzal, mint metróval, az úgyis a föld alatt van, nem látok semmit sem... csakhogy ez épp a csúcsidő kellős közepén volt. itt komoylan veszik a csúcsidőt. a busz háromnegyed óra lett volna, gondoltam, mégha másfél is belefér, nem gond. kettő és fél lett belőle úgy, hogy volt kereszteződés, ahol 20percet álltunk. nem túlzás, lemértem. a másikban csak 10et... tulajdonképp sosem utaztam még csúcsidőben busszal asszem, de biztos vagyok benne, ha tehetem, soha többet nem is fogok! ráadásul hideg is volt.

visszafelé már express hajóval jöttünk, ami a London Eye előtt rakott le és kb 20perc volt az út (-: sosem hajóztam még, klassz volt!

(ja, én vagyok az egyetlen, akinek nem tűnt fel/nem tudja, hgoy Londonban a Temze változtatja a folyásirányát? nekem ez új volt. persze nem tudtam, fogadtam, vesztettem... (-:

a következő koncert két napra rá volt, pénteken. NewModelArmy brixtonban, ami kicsit közelebb van, mint greenwich, ahol a Kasabian volt... oda elsétáltam egy fél óra alatt, visszafelé már busszal jöttem, amire ugyan vártam egy 20percet, de 10perc alatt lerakott a ház előtt (-:

a koncert maga nagyon jó volt. bár kevesebb látvánnyal és térrel, de igazi rendes rákenroll volt a javából! szal örültem a döntésemnek, hogy vettem rá jegyet.

ja, így a koncertlázban láttam, hogy jön a Rammstein majd február végén, szintén az O2-ba. nagy sót szoktak nyomni, gondolom, az O2 meg pont alkalmas is az ilyenre, szal nagy lelkesen utánanéztem a jegyeknek, amik már rég elfogytak. sajna...

ó, ja! éshát megint egy kis munka, de úgy örültem neki, hogy le kell írnom! múltkor két pasas nagy karácsonyi bevásárlás után, óriási csomagokkal beugrott enni valamit gyorsan a Byronba. kértek ragasztót a csomagokhoz, majd sebtapaszt, mert elvágták vele az ujjukat.. (-: de nem ettek túl sokat amúgy. költöttek kb. 27fontot, mire a fizetés után az egyikük a kezembe nyom egy 20ast, hogy "köszönjük, ez a tiéd. ez volt messze a legjobb kiszolgálás már nagyon rég óta!" hát büszkeség, öröm! (-:

úgyhogy most alvás, hogy holnap friss és üde legyek. nem leszek (-:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr543474650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása