HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

Geciburgert kérek! (-:

2011.11.07. 14:58 szarvacska

úgy néz ki, végérvényesen cincérnő lettem, ami jó. most négy napot vagyok a Byronban (hétfő-péntek, egy szabaddal), egyet a nagsban. az uccsó két hétben a négy lehető napból (hétfő-csütörtök) négyed adtak, ami azt jelentette, hogy 6napokat dolgoztam, ami sok.

három oka van,h ogy meg akarom tartani a nagsos melót. egyik, hogy azért szeretek ott lenni, meg azt a munkát is, teljesen más, mint a Byron, viszont egy nap elég. másrészt meg így biztosan szabad a vasárnapom és a bringámat is lerakhatom ott, ha a városba megyek (-:

aztán volt pár jó visszajelzésem is, aminek örültem nagyon:

első nap a Byronban két vendég még épp zárás előtt esett be, aztán kicsit beszélgettem velük, kérdezték, hogy hogy is megy itt a zárás.. mire mondtam nekik, hogy tulajdonképp fogalmam sincs, mivel ez az első napom, mire közölték, hogy az vicces, mert úgy néz ki, mintha már két éve itt dolgoznék legalább... (-:

a nagsban meg kérdezték, hogy akkor miért is látnak ilyen ritkán mostanság, mondtam, hogy van másik melóm két sarokkal arrébb, erre kérdezték, hogy ezt meg hogy csinálom, mikor sokaknak az is gond hogy találjanak egy jó melót, nemhogy kettőt egyszerre, ráadásul ilyen közel egymáshoz... (-:

a munkatársak is aranyosak a Byronban, jó a hangulat és szeretem az olyan mondatokat is, hogy "jó rád nézni, te mindig m osolyogsz!"

aztán persze vannak hülyeségek is, amiket csinálok, volt, hogy megkérdeztem a vegetáriánus burgert rendelő vendégemet, hogy "közepesen átsütve jó lesz a burger?" kicsit csodálkozott.. (-:

és hát végül a bejegyzés címét magyarázva:

november az adományozás hónapja a Byronban. van egy úgynevezebb "movember", ami alatt a pasik egészségére lehet adományokat adni (főképp a prosztatarákra). ezért a pasik (és aki tud) bajuszt növeszt. nekünk terveztek egy burgert külön erre az alkalomra, ennek a neve Gizzmo (szigorúan gizzmonak ejtve) burger (mivel a kitalálója valami híres séf, Gizi és hát movember van).

imádnivaló, mikor a túristák rendelnek egy jizz-mo burgert (dzsizz-mo-nak ejtve). ki-ki kedve szerint csekkolja le a szótárban, hogy mit jelent! ((-:

szívesen mondanám, hogy sajnos én ebben nem tudok segíteni, a konyhán a srácok talán, de így egy kis idővel többet kell rá várni.. ((-: de inkább csak finoman kijavítom őket (-:

 

tegnap már Camdentown-ba is eljutottam bulizni végre, két helyre is. nem mondom, hogy a kedvenc zenéim voltak, viszont nem voltak olyan rosszak és tök jól éreztem magam! Purple Turtle és a Koko, ami egy színház volt, szal érdekes hangulata volt a koncerteknek ott...

 

ja, amúgy meg megjött az ősz, hullanak a levelek, szürkeség, 10fok, nyírkos..

a főbérlő csávóval meg helyreállt a rend, most épp a mellettem lévő csajt akarja kidobni, mert nem takarít. igaz, rohadt idegesítő, hogy már 100adszor kell neki elmondani, hogy hogyan és mikor kéne kitakarítania a fürdőszobát.. tegnap megmutattam neki, hogy kell. (-: meg hogy itt az anyja, aki vele lakik a szobájában, ki tudja meddig.. kérdeztem, hogy akkor most mikor is megy el az anyja, mire mondta, hogy háááát, nem tudja, talán egy hónap vagy kettő.... vicces mindenesetre. de ezért a főbérlő inkább bennem keres szövetségest, hogy ezt  a helyzetet megoldja, ami jobb, mint, ha én lennék a célpont a nyitott ajtómmal ((-: úgyhogy visszaállt a béke, vagy mi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr273361119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása