HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

bringa

2009.09.30. 20:43 szarvacska

na, az előbb írtam egyet ide, de összeomlott a net, és nem publikálta, nem is mentette el, meg még a ctrlc, ctrlv sem működött...

lényeg, hogy van bringa, meg szabadnap is, ma be is mentünk a városba, hát asszem nem ültem még ilyen kényelmetlen bringán, de jó lesz.... (-:

hétvégén bároztam négy napot folyamatosan. nagyon élveztem, bár fáradt voltam már, mint állat! este 9-1-ig bár, szombaton buli is utána, aztán reggel 9-12, majd 5-8-ig meló. közötte alvás... de királyság volt! egyre jobban értettem már, mit akarnak a brittttek inni. (-:

sörbe jeget, meg szörpöt is tesznek... fura egy népség! ((-: ráadásul beöltöznek mindennek a partira. voltak blues brothers alakok, star wars figurák...

már  a lakás is alakul, nagyon jó most itt! tök otthonos már, kitakarítottunk, rendezkedünk (-:

VHK-n viszont sajnáltam, hogy nem lehettem ott....

most meg alvás, mert beálmosodtam. puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr751419141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missbungle · http://www.pozor.hu 2009.10.06. 14:16:35

hahó :) na, ügyes vagy hogy elintézted a lakást! aztán szerezzé egy fényképelőgépet és mutass képeket :) és írjá arról is hogy milyenek a pasik :D
süti beállítások módosítása