HTML

szarvasbog

Friss topikok

  • jEnci: Zsolti is mondta már, hogy menjünk Skóciába nyáron, amikor szabin leszünk. De mondtam neki, hogy f... (2012.03.06. 13:30) Scotland
  • teshowka: Ez az, Anya, képek! :))) Ne feledd a teát a Vén Muffal! :) Vigyázz Magadra! (2010.10.06. 10:41) crazy days...
  • pbari: ...nnnnna végre képek!! mégmégmégmég! :-) (2010.02.25. 15:08) képek
  • missbungle: grat a melóhoz és rem. a jobb lakás is összejön :) hétfőn volt tali Krisztékkel, legközelebb bekap... (2010.01.22. 12:21) lakás
  • bandiblog: grat :) (2010.01.21. 10:16) melóóóóóóóóóóóó!

much ado about nothing

2011.06.16. 01:37 szarvacska

...azaz sok hűhó semmiért, Shakespeare. David Tennant és Catherine Tate főszereplésével. (-:

igazán édes volt őket együtt látni a színpadon! úgy múlt héten megnéztem a filmet, csakhogy teljesen képben legyek a darabbal kapcsolatban ugye, hiszen mégiscsak Shakespeare, franc érti azt az angolt! (-: a Globe-beli előadás klasszikus, kosztümös darab volt ellentétben ezzel, amit úgy kb a '80-as, '90-es évekbe tettek át. érdekes és vicces értelmezés volt!

a színház maga meg elég fura volt. sajna csak a legfelső szintre kaptam már jegyet. mikor leültem, aszittem leszédülök nyomban! azon a szinten volt négy sor én voltam a legfelsőben, a következő sor feje a lábamnál kezdődött. közöttünk volt egy épphogy térd fölé érő vascső, ami a korlát szerepét töltötem be. a sorok ilyen sűrűséggel folytatódtak, majd egy nagy ugrás a következő szintig, a korlát hasonló méreteket öltött, mint nálam csak tömör volt. (-: ezután volt még egy szint, ami a bejárat szintje volt, a színpad meg még ennél is lejjebb volt... kb mintha egy cső végén lett volna fentről.

dehát kihagyhatatlan volt! és persze ennek ellenére is nagy élmény is!

ezen kívül meg csinálgatom a lámpáimat, kész lett amásodik is! édibédik lettek! (-:

 

...ja és erről nekem is van egy fényképem. épp akkor mentem dolgozni...

http://www.metro.co.uk/news/866274-fire-in-strand-creates-traffic-chaos-in-aldwych-area-of-london

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasbog.blog.hu/api/trackback/id/tr262987874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása